­čöö Ai un voucher in valoare de 20 Lei garantat la prima comanda.­čę║ÔťĘ

Creaza-ti un cont acum!

Cum configurezi mesajul de gravare ...

Vezi video

Retur / Garantie

Garantia se acorda conform prevederilor OUG nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri. Perioada de garantie este 2 ani. .

Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie: interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate; nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.

Dac─â un produs achizi╚Ťionat nu va mul╚Ťume╚Öte 100%, ├«l pute╚Ťi returna ├«n termen de 30 zile calendaristice de la momentul livr─ârii/ridic─ârii. Trebuie sa trimiteti formularul de retur p├ón─â cel t├órziu ├«n a 30-a zi calendaristic─â de la data livr─ârii/ ridic─ârii si sa trimiteti produsul catre noi. Unele produse au o politic─â de retur specific─â, v─â recomand─âm s─â citi╚Ťi condi╚Ťiile mai jos.

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe acest site in termen de 30 zile calendaristice de la cumpararea lor. Daca doriti sa returnati un produs trebuie sa completati formularul de retur.

Costurile de returnarea produsului cumparat din magazinul online vor fi suportate de catre dvs ca si client. Dac─â alegeti rambursarea contravalorii produsului ╚Öi produsul returnat ├«ndepline╚Öte condi╚Ťiile de retur, va vom returna banii ├«n contul specificat de dvs ├«n formularul de retur sau pe card, dac─â ati pl─âtit online. Banii vor fi vizibili ├«n contul sau pe cardul dvs ├«n maximum 14 zile calendaristice. Se va retine contravaloarea transportului catre dvs in cazul in care comanda a beneficiat de transport gratuit.

Produsele pe care le returnati trebuie să fie în aceeași stare în care le-ati primit.

NU se accept─â produsele asupra c─ârora au fost efectuate interven╚Ťii neautorizate, cele care prezint─â urme de uzur─â sau folosire excesiv─â, zg├órieturi, ciobituri, lovituri, ╚Öocuri mecanice / electrice, produsele c─ârora le lipsesc accesorii.

Returul se face ├«n ambalajul original, cu etichetele ini╚Ťiale intacte, certificatul de garan╚Ťie ├«n original (dac─â a fost emis de produc─âtor/ distribuitor) ╚Öi toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Dac─â produsele de returnat au fost ├«nso╚Ťite de eventuale cadouri, trebuie returnate ╚Öi acestea.

GARANȚIEI 3M:

Membranele ╚Öi olivele nu sunt ├«n garan╚Ťie.

├Än ceea ce prive╚Öte tubulatura, ├«n cazul in care acestea prezinta zg├órieturi, sunt vopsite, murdare sau prezinta dovezi c─â utilizarea lor a fost inadecvata acestea nu sunt acceptate in garan╚Ťie.

Dac─â tuburile sunt cr─âpate dupa o perioada scurta de utilizare o sa analiz─âm. Dac─â vorbim de un stetoscop de un an sau mai mul╚Ťi ani, este posibil ca fisurile se datoreaz─â unei utiliz─âri inadecvate ╚Öi nu activ─âm garan╚Ťia.

Dorim s─â va reamintim c─â este vital s─â cur─â╚Ťa╚Ťi tubulatura pentru a ├«ndep─ârta uleiurile pielii.

Dacă ati cumpărat mai multe produse de același fel și doriti să le returnati pe toate, asigurati-va că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Produsul returnat:

  • NU trebuie sa fie deteriorat;

  • NU trebuie sa fi fost montat si demontat (de exemplu ruperea plasticului cu care au fost sigilate partile componente);

  • NU trebuie sa contina urme de utilizare;

Trebuie sa fie returnat cu toate accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul (intr-un ambalaj extern) astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau de alt cineva etichete si sa nu se faca inscriptionari.

Trebuie sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat (factura, garantie, manual instructiuni,etc.);

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne de utilizare (montaj/demontaj) si nu poate fi vandut ca produs nou ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe o taxa de 30% -50% din pretul produsului din momentul cumpararii.

Daca produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (model, culoare, etc.), costul de retur (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.

Daca produsul prezinta componente lipsa in colet, va rugam sa ne comunicati in termen de 24 de ore, in aceasta situatie fiind vorba de un caz de garantie.

NU fac obiectul garantiei produsele primite cadou cu titlu gratuit (concursuri, premii, produs bonus).

Pentru orice detalii sau nelamuriri va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.

Important:

Nu primim RETUR produsele folosite sau care au fost montate si apoi demontate.

Produse de tip comandă specială (indiferent de categorie) și cardurile cadou nu pot fi returnate.

Nu se pot returna produsele personalizate sau la comanda speciala (stetoscoape gravate; costume medicale la comanda speciala; orteze la comanda speciala; acesorii sterile pentru aparate ) si nici produsele sterile desigilate (accesorii aerosol; comprese; pansamente; ciorapi medicinali; produse de igiena personala; orteze pentru zone intime; paturi de spital; saltele; scaune wc de camera; ciorapi medicinali; aspiratoare chirurgicale; pesar silicon; scaune de toaleta ;scaune de dus; inaltatoare toaleta; saltele antiescara; urinare; plosca; masti de protectie; dispozitiv exercitii pentru deget; consumabile medicale de unica folosinta.

Nu se accept─â returul produselor cosmetice sau de ingrijire personala dac─â au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protec╚Ťie a s─ân─ât─â╚Ťii clien╚Ťilor sau din motive de igien─â.

Persoanele juridice au drept de retur doar daca produsul prezinta deteriorari din cauza transportului sau este defect in momentul primirii produsului si nu ulterior. In cazul in care sesizati aceste nereguli, va rugam sa ne contactati in scris la adresa relatii.clienti@cleverstore.ro sau telefonic la numarul de contact 0722 628 805.

Costurile de returnarea produsului cumparat din magazinul online vor fi suportate de catre dvs ca si client. Dac─â alegeti rambursarea contravalorii produsului ╚Öi produsul returnat ├«ndepline╚Öte condi╚Ťiile de retur, va vom returna banii ├«n contul specificat de dvs ├«n formularul de retur sau pe card, dac─â ati pl─âtit online. Banii vor fi vizibili ├«n contul sau pe cardul dvs ├«n maximum 14 zile calendaristice. Se va retine contravaloarea transportului catre dvs in cazul in care comanda a beneficiat de transport gratuit.

*Va rugam sa NU scrieti si sa NU lipiti scotch sau etichete direct pe cutia sau ambalajul produsului.

Este important ca produsul sa fie livrat catre vanzator intr-un ambalaj protector intrucat eticheta firmei de curierat sa nu fie lipita pe cutia originala.

Verificarea coletului - după primirea coletului, îl vom verifica în raport cu Formularul de returnare primit. In cazul in care produsul prezinta anumite deteriorari sau urme de folosinta, consumatorul va fi informat despre neacceptarea returului, transportul fiind suportat de catre acesta.

Returul nu se aplică produselor personalizate și celor care poartă urme de utilizare.

Formular de retur